Phần Mềm Chat là gì?
Phần Mềm Chat là phương thức giao tiếp dễ dàng nhất với chi phí tiết kiệm nhất giữa doanh nghiệp và khách hàng của họ. Nó thường được dùng bởi đội ngũ hỗ trợ khách hàng để phản hồi nhanh các yêu cầu.
Every live chat software provider offers many functions and features. In LiveAgent, you are able to set up chat invitations on your website, customize a chat button, see what your customers are typing on Live chat and much more. It brings many business benefits to your organization.
Frequently Asked Questions
What is chat software?
Chat software is a service that enables real-time customer support. It acts as an instant messaging service through which your customers can contact you.
Does LiveAgent offer chat software?
LiveAgent offers chat software. Thanks to this functionality and its advanced features, you save time and can spend it on building relationships during a conversation in real time.
What are must-have features of chat software?
There are a few essential features that should be in a chat software. The first of these features are automatic messages that enable proactive customer service. The ready-made answers to frequently asked questions are an important function. Thanks to this option, the customer will get a quick answer, and the agent does not have to think about what to reply with for a while. Another feature is manual messaging, which gives you the chance to build a relationship with your client. The chat form is also important, as it allows you to collect customer contact details before starting the conversation. It should be important for both the service team and the customers that the customer can rate the chat. This is important feedback for the team.
Đó Không Phải Là Lôi Kéo, Đó Là Giao Tiếp Chiến Lược | Keisha Brewer | TEDxGeorgetown
Keisha Brewer, CEO của PR Alliance LLC, thảo luận về sức mạnh của giao tiếp chiến lược và cách sử dụng nó để vượt trội trong cả cuộc sống cá nhân và nghề nghiệp. Keisha chia sẻ kinh nghiệm cá nhân của cô ấy về cách sử dụng các kỹ năng giao tiếp hiệu quả để đạt được thành công.
LiveAgent là phần mềm CSKH giúp quản lý hoạt động hỗ trợ khách hàng, cung cấp nhiều kênh tương tác và phân chia nhiệm vụ giữa các tư vấn viên dựa trên quy tắc phân chia công việc được thiết lập trước. Nutricia đề xuất LiveAgent với nhiều tính năng và ứng dụng tích hợp, cùng với cổng thông tin hỗ trợ, di chuyển dữ liệu và chương trình đối tác kinh doanh và học viện để cung cấp kiến thức cho khách hàng. Bạn có thể khám phá các tính năng và ứng dụng của LiveAgent bằng cách bắt đầu thử nghiệm MIỄN PHÍ.