Tổng Đài Cuộc Gọi Trên Máy Chủ

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system. Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

Why should you use a hosted call center?

Excellent phone support is the cornerstone of every successful business. Even though traditional call centers are slowly becoming obsolete and replaced by the likes of call center software or hosted call centers, phone support is still in high demand.

In fact, according to the CFI Group, 76% of all consumers prefer phone support over digital means such as emails, online contact forms, and social media. As such, it’s important to cater to the majority of your customers by providing quick, personalized, and knowledgeable phone service.

Cách dễ dàng nhất và chi phí tiết kiệm nhất chính là đầu tư vào một phần mềm Tổng Đài Cuộc Gọi Trên Máy Chủ.

How can you use a hosted call center?

A call center like LiveAgent offers its users tons of modern and professional call center features, including:

  • Cuộc gọi đến
  • Cuộc gọi đi
  • Cuộc gọi nội bộ
  • Công nghệ tương tác trả lời tự động IVR (Interactive Voice Response)
  • Các cuộc gọi trong hàng chờ
  • Tự động gọi lại
  • Chuyển cuộc gọi có sự chấp thuận/giới thiệu với người nhận
  • Automatic call routing / automatic call distribution (ACD)
  • Cuộc gọi video
  • Không giới hạn các bản ghi cuộc gọi
  • Hỗ trợ nhiều thiết bị thực hiện cuộc gọi kể cả các phần mềm mô phỏng điện thoại
Kết nối chạy-thử Tổng đài cuộc gọi

Thêm vào đó, nhiều Tổng Đài Cuộc Gọi Trên Máy Chủ cũng cung cấp những tính năng khác như:

  • Phần mềm CRM tích hợp sẵn
  • Multichannel ticketing
  • Cổng thông tin nội bộ/hỗ trợ bên ngoài
  • Các công cụ Báo cáo tối ưu, phân tích cuộc gọi và theo dõi thời gian
  • Và nhiều hơn thế nữa!

The hosted call center is a modern type of technology that does not require any additional third-party app to function. In fact, call center solutions are built to maximize workflow efficiency and cost savings and thus include all the features and benefits of traditional help desk software.

Chuyển cuộc gọi có sự chấp thuận của người nhận.

What are the benefits of using hosted call centers?

Improved customer satisfaction

Sử dụng một phần mềm Tổng đài cuộc gọi trên máy chủ được tổ chức tốt cùng với danh bạ các tương tác trả lời tự động IVR, tính năng tự động gọi lại, và Chuyển cuộc gọi có sự chấp thuận của người nhận có thể cải thiện mức độ hài lòng của khách hàng. Khách hàng muốn có các lựa chọn cho họ khi cuộc gọi được đặt trong trạng thái chờ. Họ cũng muốn được thông báo về việc cuộc gọi của họ sẽ được chuyển tới đâu, và được hỗ trợ kể cả khi người mà họ được kết nối đến không ở đó sẵn sàng để hỗ trợ.

Having a comprehensive hosted call center like LiveAgent in your arsenal is the best thing you can do to keep your customers happy call after call.

Improved customer satisfaction - App - Uploads - 2020 - 08 - Customer Satisfaction Ratings By Channel.jpg
Khách hàng không hài lòng với một Tổng đài cuộc gọi truyền thống. Hãy dùng một Tổng đài cuộc gọi ảo thay thế!

Faster resolution times

Having a hosted call center that’s equipped with an IVR system can help you improve your resolution times. By empowering your customers to choose which department they need to speak to, you’re eliminating the middle man that usually picks up a phone, listens to what the customer needs, and only then routes the caller to the appropriate department or representative.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Great cost savings

Hosted call centers cost a fraction of the price of a traditional call center. The only thing you need to pay for is your monthly subscription and your VOIP phone number. You pay for real-time usage only. There are no extra per-minute charges or hidden fees. 

Ngoài ra, bạn không cần phải trả tiền thuê, chi phí cho các phần cứng đắt tiền, tiền điện và các chi phí khác. Tổng đài cuộc gọi cũng có thể được truy cập từ bất kỳ máy tính hoặc điện thoại thông minh nào có truy cập internet.

Great cost savings - App - Uploads - 2020 - 03 - Analytics Reporting Customer Support Tool.png
Cải thiện hiệu suất làm việc của Tổng đài cuộc gọi trên máy chủ theo thời gian

Improved customer efficiency

Hosted call centers like LiveAgent are equipped with additional features and integrations that can improve agent efficiency. Because your agents can access all customer info from their call interface, they won’t have to waste any time looking for past conversations, contact details, and more.

Improved customer efficiency - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png

Greater flexibility

Hosted call centers give your agents freedom and flexibility. Working from home or remotely is a completely viable option. Your agents will no longer have to sit in the office or in front of the computer. They won’t even have to have a designated device. They can simply forward calls to their personal devices answer calls on the go. Doesn’t that sound great?

How can you set up a hosted call center in LiveAgent?

Tổng đài cuộc gọi trên máy chủ trong LiveAgent có thể được cài đặt chỉ trong vài phút

1.Đăng nhập vào tài khoản LiveAgent của bạn và nhấp vào Cài đặt cuộc gọi

2. Nhấp vào Số điện thoại

3. Nháp vào nút màu cam Khởi tạo

How can you set up a hosted call center in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Numbers.png

4. Select your VOIP provider (the VOIP provider from which you’ve purchased your phone number)

How can you set up a hosted call center in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Providers.png

5. Nhập một tên (có thể là bất cứ thứ gì, nó chỉ giúp bạn nhớ số đó là gì thôi)

6. Chọn một Phòng ban/Bộ phận mà các cuộc gọi đến số điện thoại này sẽ được chuyển đến

7. Nhập các tiền tố đầu số gọi ra

8. Nhấp chọn tuỳ chọn Ghi âm cuộc gọi nếu bạn muốn ghi âm tất cả các cuộc gọi đến/đi từ số điện thoại này.

9. Nhập vào thông tin đăng nhập từ nhà cung cấp VoIP của bạn (bao gồm tên máy chủ, tên đăng nhập, mật mã truy cập)

How can you set up a hosted call center in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Call Info.png

10. Nhấp Chọn

Nếu số điện thoại được thêm thành công và đã ở trạng thái hoạt động, nó sẽ có một chấm màu xanh lá cây bên cạnh.

11. Kế tiếp, nhấp vào nút chỉnh sửa và nhấp vào tương tác trả lời tự động IVR.

IVR

Thiết lập tin nhắn chào mừng/IVR sử dụng hướng dẫn tạiIVR (tin nhắn chào mừng/ngoại tuyến).

12. Sau khi hoàn thành cài đặt IVR, nhấp vào Tuỳ chỉnh cấu hình

13. Nhấp Cài đặt cuộc gọi

14. Nhấp Cài đặt

How can you set up a hosted call center in LiveAgent? - App - Uploads - 2021 - 03 - Settings Calls.png

15. Chỉnh sửa các cài đặt theo nhu cầu của bạn và nhấp vào Lưu

16. Xem thêm hướng dẫn thêm thiết bị điện thoại và phần mềm mô phỏng điện thoại vào màn hình Thiết bị

17. Next, forward this guide to your agents so they can set up preferred devices for answering calls

How does it look like/work in practice?

Tổng đài cuộc gọi trên máy chủ trong LiveAgent rất linh hoạt, có thể mở rộng sử dụng và có thể được truy cập từ bất kỳ máy tính hoặc điện thoại nào có truy cập internet. Nó có thể được sử dụng bởi nhiều người dùng cùng một lúc và được tùy chỉnh để phù hợp với nhu cầu kinh doanh của bạn. Hệ thống này có giá cả phải chăng, dễ sử dụng và có thời gian hoạt động đáng tin cậy. Xem thêm cách nó hoạt động trong video dưới đây.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Thử LiveAgent ngay hôm nay​

Chúng tôi cung cấp dịch vụ trợ giúp chuyển đổi từ những giải pháp helpdesk phổ biến

3.000+ đánh giá Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings.

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Quay lại Bảng thuật ngữ Tạo tài khoản MIỄN PHÍ

Trang web của chúng tôi sử dụng cookie. Với việc tiếp tục, bạn cho phép chúng tôi triển khai cookie như đã nói chi tiết tại chính sách bảo mật và cookie.

×
Xếp lịch hẹn cuộc gọi một-một và khám phá cách LiveAgent mang lại lợi ích cho doanh nghiệp của bạn.

Chúng tôi rảnh vào nhiều ngày

Lên lịch demo