Dùng thử miễn phí

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bảng phí dịch vụ của LiveAgent
Chúng tôi tính phí bằng đồng USD, mức phí phải trả sau cùng dựa theo tỉ giá quy đổi USD/EUR kể từ ngày tài khoản của bạn được khởi tạo.
Phần mềm chăm sóc khách hàng đa kênh với tính năng tự động hóa tiên tiến, tiện ích live chat, ứng dụng tích hợp mạng xã hội và các chức năng của tổng đài cuộc gọi
14 ngày dùng thử miễn phí
Không cần thẻ tín dụng
Nâng cấp và thanh toán theo nhu cầu sử dụng
Không hợp đồng
Không phí cài đặt
Hủy đăng ký bất cứ lúc nào
Ticket

Ticket

Một tính năng phải có cho hệ thống quản lý email bằng ticket

$15/user/tháng
12 €/user/tháng
  • Lưu trữ ticket không giới hạn
  • Tích hợp số lượng email không giới hạn
  • Lập báo cáo chuyên sâu
  • Cổng thông tin + diễn đàn khách hàng
  • Giao thức API + tích hợp các ứng dụng
  • Các bộ quy tắc và nguyên tắc thời gian
  • Dịch vụ khách hàng
  • Hỗ trợ cài đặt trọn gói
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Công cụ live chat đa kênh cùng phần mềm quản lý ticket mạnh mẽ

$29/user/tháng
24 €/user/tháng

Bao gồm mọi tính năng trong gói Ticket, còn có thêm:

  • Số lượng nút chat không giới hạn
  • Quản lý phản hồi của khách
  • Theo dõi hoạt động của khách truy cập
  • Lời chào chat chủ động
  • Khảo sát mức độ hài lòng của khách hàng khi chat
  • Quản lý tương tác trên mạng xã hội*
  • Theo dõi thời gian*
  • Nhật ký kiểm định*
All-inclusive

Trọn gói

Phần mềm chăm sóc khách hàng đa kênh với hơn 180 tính năng

$39/user/tháng
32 €/user/tháng

Bao gồm tất cả tính năng trong gói Ticket+Chat, còn có thêm:

  • Hỗ trợ tổng đài cuộc gọi
  • Gọi video call
  • Hệ thống thoại tự động IVR
  • Điều hướng và chuyển đổi cuộc gọi
  • Điện thoại IP
  • Ghi âm cuộc gọi không giới hạn
  • Tất cả tiện ích từ các gói dịch vụ trước đều được miễn phí trong phiên bản này
Free

Bản miễn phí

Tài khoản miễn phí trọn đời với tính năng giới hạn

$0/user/tháng
0 €/user/tháng
  • Lưu trữ dữ liệu ticket trong 7 ngày
  • Tích hợp 1 nút chat
  • Tích hợp 1 số điện thoại
  • Tích hợp 1 địa chỉ email
  • Tạo báo cáo ở mức cơ bản
  • Cổng thông tin + diễn đàn khách hàng
  • Lưu trữ số lượng ticket không giới hạn Lưu trữ tất cả ticket cho bạn dùng đến bất cứ khi nào cần. LiveAgent lưu lại tất cả ticket không giới hạn thời điểm.
  • Tích hợp địa chỉ email không giới hạn Tích hợp không giới hạn số lượng email (của phòng sales, marketing, phòng hỗ trợ kỹ thuật) vào tài khoản LiveAgent của bạn, đảm bảo hoạt động hỗ trợ được thông suốt trong nội bộ doanh nghiệp.
  • Tính năng tạo báo cáo chuyên sâu Khởi tạo các báo cáo chuyên sâu (từ các kênh tương tác, tư vấn viên, phòng ban, các nguyên tắc SLA ...) theo hình thức biểu đồ hình cột, biểu đồ hình tròn, biểu đồ vùng, hay biểu đồ dạng đường.
  • Cổng thông tin khách hàng + diễn đàn Tận dụng cổng thông tin khách hàng của bạn để xây dựng hệ cơ sở tri thức của riêng mình, với các diễn đàn, các bài chia sẻ how-to, câu hỏi thường gặp, các phản hồi cũng như hộp thư góp ý.
  • Giao thức API + tích hợp ứng dụng Tích hợp các ứng dụng yêu thích của bạn vào phần mềm CSKH của chúng tôi bằng giao thức API độc đáo. Kết nối với các hệ thống quản lý tính tiền, các ứng dụng CRM, các công cụ làm việc nhóm và còn nhiều nữa
  • Các quy tắc và quy tắc thời gian Khởi tạo các quy tắc tự động tùy chỉnh hay dựa trên điều kiện thời gian nhằm tăng tốc độ xử lý các tác vụ mang tính lặp đi lặp lại mà không cần có tư vấn viên phụ trách.
  • Dịch vụ khách hàng Liên hệ với chúng tôi qua bất kì kênh tương tác nào để được hỗ trợ. Chúng tôi có dịch vụ hỗ trợ khách hàng quanh năm 24/7.
  • Hỗ trợ cài đặt trọn gói Bạn không phải làm gì hết trong lúc chúng tôi cài đặt tài khoản LiveAgent cho bạn. Với việc đăng ký sử dụng phần mềm chăm sóc khách hàng của chúng tôi sẽ giúp cho bạn cải thiện hiệu quả làm việc của tư vấn viên cũng như nâng cao chất lượng dịch vụ khách hàng.

Bao gồm tất cả tính năng của gói Ticket, còn có thêm:

  • Số lượng nút chat không giới hạn Cài đặt không giới hạn số lượng các nút chat trên trang web của bạn. Ẩn/hiện các nút này theo các điều kiện cụ thể.
  • Quản lý phản hồi của khách hàng Khuyến khích khách hàng đóng góp các sáng kiến và phản hồi giúp bạn phát triển dịch vụ về dài hạn.
  • Theo dõi hoạt động của khách hàng trên web Quan sát hoạt động của khách truy cập, để biết họ tới trang nào, thời lượng truy cập mỗi trang, kèm thông báo khi khách hàng chuyển sang một trang mới trên web của bạn.
  • Lời mời chat chủ động Tương tác với khách truy cập mới bằng lời mời chat chủ động. Để họ biết rằng bạn đang có mặt để sẵn sàng trợ giúp họ khi cần.
  • Khảo sát mức độ hài lòng trên khung chat Nhận được phản hồi ngay lập tức ở vị trí dưới cùng của mỗi cửa sổ chat. Giúp bạn tìm hiểu cách thức cải thiện chất lượng khách hàng, bộ phận nào hoạt động tốt cũng như quan sát mức độ hài lòng của khách hàng qua thời gian.
  • Quản lý tương tác trên mạng xã hội* Giúp bạn quản lý kênh tương tác trên mạng xã hội, tích hợp LiveAgent với Facebook, Instagram, Twitter và Viber để quy tất cả các bình luận, tin nhắn, tag vào trong hệ thống chăm sóc khách hàng của bạn dưới dạng ticket.
  • Theo dõi thời gian* Theo dõi thói quen làm việc của bạn, từ đó biết được bạn mất bao lâu để trả lời từng ticket hay thời gian tạm nghỉ của bạn
  • Nhật ký kiểm định* Bạn phát hiện vấn đề khả nghi? Xem lại nhật ký kiểm định để biết quá trình làm việc của từng tư vấn viên trong một khoảng thời gian cụ thể.

Bao gồm tất cả tính năng của gói Ticket+Chat, còn có thêm:

  • Hỗ trợ tổng đài cuộc gọi Xây dựng một tổng đài ảo hoàn chỉnh bằng phần mềm phân phối cuộc gọi ACD, hệ thống thoại tự động IVR, chức năng gọi lại tân tiến và còn nhiều nữa.
  • Gọi video call Bạn muốn việc tương tác trở nên gần gũi hơn? Cuộc gọi video call giúp mang lại trải nghiệm dịch vụ độc đáo và cá nhân hóa hơn cho khách hàng của bạn.
  • Hệ thống thoại tự động IVR Nâng cao trải nghiệm dịch vụ tổng đài ảo của khách hàng bằng hệ thống menu thoại tự động IVR giúp điều hướng cuộc gọi tới đúng phòng ban và nhân viên phụ trách.
  • Chuyển đổi và điều hướng cuộc gọi Phần mềm tổng đài ảo của chúng tôi được trang bị tính năng phân phối cuộc gọi tự động (ACD) và chuyển đổi cuộc gọi từ từ vấn viên này sang tư vấn viên khác.
  • Điện thoại phần cứng IP Bạn thấy thoải mái hơn nếu dùng thiết bị điện thoại của mình? Không vấn đề gì cả! Chỉ cần kết nối điện thoại của bạn với LiveAgent. Không cần dùng tới phần mềm softphone hay trả lời cuộc gọi trên trình duyệt web nếu bạn không hứng thú.
  • Ghi âm cuộc gọi không giới hạn Tất cả các cuộc gọi đến và đi bằng phần mềm LiveAgent đều được tự động ghi âm lại. Bạn có thể xem lại các bản ghi âm bất cứ lúc nào cho các mục đích như đào tào nhân sự, bảo đảm chất lượng dịch vụ hay vấn đề pháp lý.
  • Tất cả các tính năng gắn sao ở các gói dịch vụ trước đều được miễn phí trong phiên bản này.
  • Lưu giữ tất cả ticket trong vòng 7 ngày Mỗi ticket chỉ được hiển thị trong tối đa 7 ngày kể từ khi tiếp nhận. Sau 7 ngày đó, ticket sẽ không còn.
  • Tích hợp 1 nút chat Thêm một nút chat vào một trong các trang trên web của bạn.
  • Tích hợp 1 số điện thoại Kết nối với một số điện thoại duy nhất để gọi và nhận các cuộc gọi từ tổng đài ảo của bạn.
  • Tích hợp 1 địa chỉ email Tích hợp một địa chỉ email duy nhất vào phần mềm quản lý ticket của bạn, giúp sắp xếp, theo dõi và phản hồi tất cả các email yêu cầu của khách hàng kịp thời.
  • Chức năng lập báo cáo cơ bản Giúp bạn có cái nhìn tổng quát về các dữ liệu phân tích và khả năng làm việc của nhân viên. Xuất báo cáo theo nhiều format như biểu đồ dạng cột, biểu đồ tròn hay dạng đường thẳng.
  • Cổng thông tin khách hàng + diễn đàn người dùng Tận dụng cổng thông tin khách hàng của bạn để xây dựng hệ cơ sở tri thức của riêng mình, như các diễn đàn, các mục hướng dẫn how-to, câu hỏi thường gặp, các phản hồi và hộp thư góp ý.
  • Dịch vụ chăm sóc khách hàng Dịch vụ hỗ trợ khách hàng của chúng tôi hoạt động 24/7 quanh năm. Có thể liên hệ với chúng tôi qua live chat, email, điện thoại, mạng xã hội hoặc cổng thông tin khách hàng của chúng tôi.
* Mức phí của tính năng này được đề cập trong bảng phí bên dưới, kèm thông tin so sánh giữa các gói dùng
So sánh tính năng giữa các gói dịch vụ
Tìm hiểu sự khác biệt giữa các gói dùng để tìm ra phiên bản tốt nhất dành cho bạn

Ticket

Ticket+Chat

Bản trọn gói

Bản miễn phí

Ticket

Ticket

$15/user/tháng
12 €/user/tháng
Ticket+Chat

Ticket+Chat

$29/user/tháng
24 €/user/tháng
All-inclusive

Bản trọn gói

$39/user/tháng
32 €/user/tháng

Free

Bản miễn phí

$0/user/tháng
0 €/user/tháng
Các kênh tương tác
Cổng thông tin khách hàng
Thiết lập cổng thông tin khách hàng hoàn chỉnh với hệ cơ sở tri thức, diễn đàn khách hàng và danh mục câu hỏi thường gặp. Các tiện ích của cổng thông tin khách hàng
Mẫu form liên hệ
Cho phép khách hàng liên lạc với bạn qua mẫu form liên hệ được cài trực tiếp trên trang web của bạn.Tiện ích của mẫu form liên hệ
Nhận thông báo từ ứng dụng Slack
Nhận được thông báo từ ứng dụng Slack mỗi khi bạn nhận được một ticket mới hay phản hồi mới cho yêu cầu hỗ trợ trong LiveAgent. Tiện ích của ứng dụng Slack
Diễn đàn khách hàng
Xây dựng một diễn đàn online cho người dùng của bạn. Cho phép họ đặt câu hỏi, trả lời và thảo luận các vấn đề. Tiện ích của diễn đàn khách hàng
Tạo ticket cho email (số lượng địa chỉ email)
Tính năng tạo ticket cho email đảm bảo rằng không email nào bị bỏ quên hoặc không được xử lý. Hệ thống quản lý ticket của chúng tôi cũng giúp ngăn chặn tình trạng trùng lặp, chồng chéo trong việc phản hồi cho khách với tính năng phát hiện sự trùng lặp giữa các tư vấn viên. Tiện ích của hệ thống quản lý ticket
Không giới hạn
Không giới hạn
Không giới hạn
1 địa chỉ email
Công cụ Live chat
Lấy được lòng tin của khách hàng và tăng doanh số bán hàng bằng công cụ live chat mang tính cá nhân hóa. Tiện ích live chat
Không giới hạn
Không giới hạn
1 nút chat
Lời mời chat chủ động
Tăng tương tác với khách truy cập bằng tin nhắn mời họ chat với tư vấn viên của bạn. Tiện ích lời mời chat chủ động
Quản lý phản hồi của khách hàng
Khuyến khích khách hàng đóng góp ý tưởng và ý kiến phản hồi cho sự phát triển của doanh nghiệp trong tương lai. Tiện ích quản lý phản hồi và đề xuất của khách hàng
Instagram
Quản lý tất cả bình luận và nhãn đề cập (mention) trên trang Instagram của bạn cũng như tính năng phản hồi trực tiếp cho khách hàng từ bảng điều khiển của ứng dụng quản lý ticket. Tiện ích của Instagram
$39 / tháng / tài khoản 32 € / tháng / tài khoản
Phụ phí hàng tháng tính riêng cho tính năng này. (Số lượng quản trị viên tài khoản Instagram của bạn không làm tăng hay giảm mức phụ phí hàng tháng này.)
$39 / tháng / tài khoản 32 € / tháng / tài khoản
Phụ phí hàng tháng tính riêng cho tính năng này. (Số lượng quản trị viên tài khoản Instagram của bạn không làm tăng hay giảm mức phụ phí hàng tháng này.)
Viber
Cho phép phản hồi tin nhắn Viber trực tiếp từ bảng điều khiển của LiveAgent. Tiện ích của Viber
$39 / tháng / tài khoản 32 € / tháng / tài khoản
Phụ phí hàng tháng tính riêng cho tính năng này. (Số lượng nhân viên phụ trách tài khoản Viber của bạn không làm tăng hay giảm mức phụ phí hàng tháng này.)
$39 / tháng / tài khoản 32 € / tháng / tài khoản
Phụ phí hàng tháng tính riêng cho tính năng này. (Số lượng nhân viên phụ trách tài khoản Viber của bạn không làm tăng hay giảm mức phụ phí hàng tháng này.)
Twitter
Theo dõi các từ khóa độc đáo và phản hồi cho các Tweet. Tất cả tin nhắn phản hồi đều dưới dạng Tweet gửi đi từ LiveAgent. Các tiện ích của Twitter
$39 / tháng / tài khoản 32 € / tháng / tài khoản
Phụ phí hàng tháng tính riêng cho tính năng này. (Số lượng nhân viên phụ trách tài khoản Twitter của bạn không làm tăng hay giảm mức phụ phí hàng tháng này.)
$39 / tháng / tài khoản 32 € / tháng / tài khoản
Phụ phí hàng tháng tính riêng cho tính năng này. (Số lượng nhân viên phụ trách tài khoản Twitter của bạn không làm tăng hay giảm mức phụ phí hàng tháng này.)
Facebook
Cho phép trả lời các tin nhắn Facebook, bài đăng, bình luận và nhãn đề cập trực tiếp từ LiveAgent. Các tiện ích của Facebook
$39 / tháng / tài khoản 32 € / tháng / tài khoản
Phụ phí hàng tháng tính riêng cho tính năng này. (Số lượng nhân viên phụ trách tài khoản Facebook của bạn không làm tăng hay giảm mức phụ phí hàng tháng này.)
$39 / tháng / tài khoản 32 € / tháng / tài khoản
Phụ phí hàng tháng tính riêng cho tính năng này. (Số lượng nhân viên phụ trách tài khoản Facebook của bạn không làm tăng hay giảm mức phụ phí hàng tháng này.)
Hỗ trợ tổng đài cuộc gọi
Chọn lựa nhà cung cấp công nghệ VoIP từ danh sách đối tác của chúng tôi, hỗ trợ cài đặt không giới hạn số lượng thiết bị, tính năng trả lời cuộc gọi trực tiếp từ trên trình duyệt web. Ứng dụng tổng đài cuộc gọi
1 số điện thoại
Cuộc gọi video call
Tăng doanh số bán hàng qua kênh Outbound cũng như nâng cao mức độ hài lòng của khách hàng bằng tiện ích cuộc gọi video call. Giúp bạn gần gũi khách hàng hơn và đừng quên cười lên nhé! Tính năng gọi video call
Quản lý truyền thông
Lưu trữ dữ liệu của ticket
Lưu trữ vĩnh viễn tất cả ticket cùng nội dung tin nhắn chat. Tính năng xem lại bất cứ lúc nào các ticket cũ, các hội thoại cũng như ghi âm cuộc gọi cho mục đích bảo đảm chất lượng dịch vụ, huấn luyện nhân sự hoặc vấn đề pháp lý .
Unlimited
Unlimited
Unlimited
7 days
Merge tickets
Received multiple tickets about the same issue and want to combine them? No problem! Use our merge tickets feature.
Custom ticket fields
Learned some valuable information? Create a custom ticket field and add it to the ticket info panel. Custom ticket field feature
Split tickets
Received a ticket with multiple requests? Split the ticket into two and assign each to a different agent/department. Split tickets feature
Internal tickets
Create an internal note for your colleagues. The notes are visible to agents only, so there's no need to worry that other end-users or customers seeing your private notes. Internal tickets
Attachments
Easily drag and drop attachments (images, music, video, documents, etc.) to share them with your customers. Attachments feature
Ticket mass actions
Select multiple tickets at once and run mass actions to save time. With this feature, you can resolve, transfer, or delete multiple tickets with a single click. Ticket mass actions feature
To Solve Algorithm
Automatically prioritize tickets that need to be solved according to service level agreements (SLAs) and the date and time they were received. To Solve Feature
Ticket satisfaction survey
Automatically send out ticket satisfaction survey emails after each interaction to ensure your customers receive high-quality service.
Custom tags
Add custom tags to organize and filter through tickets while viewing their contents at a glance.
Custom ticket filters
Create unique ticket filters to make searching and filtering easier. Custom ticket filters feature
Agent notes to tickets
Add private notes to tickes. Private notes are visible to agents only, so there's no need to worry about your customers or other end users seeing them. Agent notes to tickets feature
Real-time dashboards
A real-time overview of your usage statistics.
Ticket transfers
Transfer tickets to the agents or departments that are best equipped to handle them with a single click.
WYSIWYG editor
Use our WYSIWYG editor to style the content of your emails, email templates, and knowledge base articles. WYSIWYG editor feature
Multiple ticket tabs
Solving more than one ticket at a time? No problem! ComparePlansTable__open up multiple ticket tabs in your LiveAgent app and switch back and forth as needed. Multiple ticket tabs feature
Business hours
When are you available to help your customers? Let them know with the Business hours feature
Departments
Create sales, marketing, and tech support departments for easier ticket routing and division of responsibilities.Departments feature
Canned answers
Speed up your responses by using predefined sequences of text. Canned answers feature
Contacts & Groups
Segment customers by interests, age, nationality, or any other metric. Contacts feature & Groups feature
Predefined answers
Create predefined answers for support queries that can be answered with a generic response. Predefined answers feature
Chat transcripts
Do your customers need a copy of the conversation they’ve had with you? Provide them with chat transcripts via email.
Limited to 1 Chat button
File sharing over chat
Our live chat supports JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF, and TXT file sharing.
Limited to 1 Chat button
Mobile chat window
Our live chat widgets are responsive - customers can start chats on mobile or desktop with ease.
Limited to 1 Chat button
Chat welcome message setting
Send out automated chat welcome messages to your new website visitors to showcase that you’re online and available to help them as needed.
Limited to 1 Chat button
Real-time visitors monitor
Monitor what your website visitors are up to. See which URLs they have open, how long they’ve been browsing each page, and get notified when they navigate to a new page on your website.
Chat Satisfaciton Surveys
Get immediate feedback after each customer interaction. Find out how you can improve, what was done right, and monitor customer satisfaction over time. Agent ratings feature
Time Tracking
Gain a deeper understanding of your help desk's performance by tracking your agent’s working habits. See how long it takes them to respond to each ticket, how long they were online, or how long their breaks were. Time tracking feature
19$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Call Queuing
If all online agents are busy with ongoing calls, LiveAgent will automatically create a call queue for new callers. Call queue indicator
Limited to 1 Phone number
IVR
Improve your customer’s call center experience by designing comprehensive interactive voice response (IVR) trees that route them to the correct support department or agent. IVR feature
Unlimited call recordings
Unlimited call recording ensures that you are always protected with high quality recordings of your calls whenever you need them most. Unlimited call recordings feature
Call routing & transfers
Our call center software is equipped with ACD and attended call transfers. Enjoy seamless call transitions from one department or agent to another starting today. Call routing and Call transfers feature
Customization
API
Connect various programs, software, or tools with LiveAgent and automate countless tasks. API feature
Customer mail templates
Configure email templates for your customers and agents. All the email templates sent from LiveAgent can be formatted as HTML or plain text emails. Mail templates feature
Rules & Time rules
Create custom triggers, automation rules, and time rules to speed up repetitive tasks that don’t require the attention of your agents. Rules and Time rules feature
Gamification
Motivate, entertain, increase productivity, and foster collaboration in teams. Gamification feature
Contact form widgets customization
Choose a contact form widget from our template gallery and customize it to match your business’s aesthetic.
Limited to 1 form
Chat widgets customization
Choose a chat widget from our template gallery and customize it to match your business’s color palette.
Limited to 1 form
Chat invitations widgets customization
Choose a chat invitation design from our template gallery and customize it according to your needs.
Sound configuration
Customize or disable any notification sounds that you hear in LiveAgent. Choose from our existing sounds or upload your own files. Sound configuration feature
5$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Search & replace
LiveAgent can automatically search for specific strings in every incoming message and replace them with something else before being displayed or stored in the database. Search & replace feature
9$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Call widgets customization
Create enticing call widgets or choose from our template gallery. Customize any existing design according to your needs.
Limited to 1 chat
Video call widgets customization
Create engaging video call widgets or choose an existing design from our template gallery. Customize any existing template according to your needs.
Additional Knowledge base
Multi knowledge base* gives you the opportunity to create an unlimited amount of separate customer portals, where each one of them can have its own unique design, settings, and content. Additional Knowledge base
19$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
19$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
19$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Branding free
Remove LiveAgent branding from live chat windows and buttons, knowledge base/customer portal, call windows and buttons, contact forms, feedback forms, and email templates.
19$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
19$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
19$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Reporting
Basic Reports
Analytics overview
Get an overview of your customer support. See who is interacting with your company and monitor the service they’re receiving. Analytics overview feature
Performance report
Monitor the performance of your support agents. See who is the most productive, who prefers e-mails over live chats, and who delivers consistent results over time. Performance report feature
Advanced Reporting
Agent report
Create agent reports for work time, answered tickets, chats, calls, sales, ratings, and more from a specific time range. Agent report feature
Agents ratings
Generate agent rating reports complete with customer’s comments. Agents ratings feature
Department report
Generate reports about each department's number of answered tickets, chats, calls, and more during a specific time range. Department report feature
Channel report
LiveAgent provides you with detailed insights about every communication channel: email, live chat, call center, contact forms, Instagram, Facebook messages, Tweets etc. Channel report feature
Tag report
Generate tag reports from a specific period of time. Individual entries can be sorted by time range, department, channel, and agent. Tag report feature
Ticket history
Filter tickets by day, week, month, year, or a custom date range to generate a ticket history report. Find out which departments had the most assigned tickets, which agents solved them, their current statuses, and more.
Time report
Find out how long it took to answer tickets from a specific time range. Individual entries can be sorted by agent, ticket, customer, company, report date, billed date, type (manual, auto). Time report feature
My work report
Generate reports about the work you’ve done in a day, week, month, year, or during a custom date range. Find out how many tickets were assigned to you, from which channel they came from, and their current status.
Agent availability for calls, chats, ticket
Monitor the availability of your agents and see exactly when they're online (date, hours, from, to). Agent availability feature
Call, chat availability
Generate reports about each agent’s availability to answer calls and chats. Discover who’s most involved, and who needs to ramp up their support efforts.
Call, chat, ticket load
Find out which agents had the most tickets, calls, and chats assigned to them to compare and optimize your agent’s workloads.
SLAs with Reports
Call, chats, tickets SLA compliance
LiveAgent offers a report of fulfilled and missed SLAs from a specific time range and department. Individual entries can be sorted by department, agent, and date. SLA compliance feature
Call, chats, tickets SLA log
LiveAgent offers a log of fulfilled and missed SLAs from a specific time range and department. Individual entries can be sorted by requester, Ticket ID, SLA start time, department, agent, due date, close date, and SLA remaining/overdue time. SLA log feature
Integrations
Squarespace
LiveAgent enables you to place live chat buttons on your Squarespace websites. Squarespace integration
1 Chat button
Weebly
LiveAgent’s Weebly integration enables you to place live chat buttons on your Weebly websites. Weebly integration
1 Chat button
Wix
LiveAgent’s Wix integration enables you to place live chat buttons on your Wix websites. Wix integration
1 Chat button
WordPress
LiveAgent’s WordPress integration enables you to place a live chat button on your WordPress site or blog. Turn your website into powerful WordPress HelpDesk or WordPress live chat with LiveAgent. WordPress integration
1 Chat button
PipeDrive
Register new PipeDrive deals and view all registered deals pertaining to the customer that you are assisting. PipeDrive integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
ActiveCampaign
Integrate ActiveCampaign with LiveAgent to automate processes like creating new deals, updating contacts, and more. ActiveCampaign integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Mailchimp
Subscribe and unsubscribe contacts from your MailChimp mailing lists directly from LiveAgent. MailChimp integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Jira
Connect Jira with your LiveAgent account to view tickets related to Jira tasks, merge tasks with tickets from specific customers, and search for Jira tickets in LiveAgent. Jira integration
Google Analytics
Track events of live chat sessions in Google Analytics. Thanks to this data you can evaluate the impact of live chat on conversions or your agents on company sales. Google Analytics integration
Zapier
Connect Zapier with your LiveAgent account to set up custom triggers that perform desired actions. Zapier integration
Magento 2
Gather insights about your customer’s previous orders from your Magento store directly from your LiveAgent ticket details panel. Magento 2 integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Prestashop
Place a live chat widget on your Prestashop site and view your customer’s orders directly from your LiveAgent ticket details panel. Prestashop integration
Shopify
Place a live chat button on your Shopify store. Shopify integration
1 Chat button
Bigcommerce
Place a live chat button on your Bigcommerce store. Bigcommerce integration
Opencart
Place a live chat button on your Opencart store. Opencart integration
Salesforce (soon)
Add new or edit existing deals in your SalesForce pipeline directly from your LiveAgent ticket info panel. Reduce duplicate data entry across different applications and focus on providing a seamless support experience for your most valued customers instead.
CMS
SpringBuilder
Add a live chat button to your SpringBuilder website to speed up problem resolution and communication with your customers. SpringBuilder integration
1 Chat button
Joomla!
If you want to add one of our live chat buttons to your Joomla site, you can do so by inserting the button's code into your Joomla footer. Joomla! integration
1 Chat button
Adobe Business Catalyst
LiveAgent's Adobe Business Catalyst integration enables you to place a live chat button on your Adobe Business Catalyst website. Adobe Business Catalyst integration
1 Chat button
Drupal
Connect with your customers in real-time by placing a live chat button on your Drupal website. Utilize offline forms and help desk capabilites as well. Drupal integration
1 Chat button
ExpressionEngine
LiveAgent enables you to place live chat buttons on your ExpressionEngine websites. ExpressionEngine integration
1 Chat button
GoDaddy
LiveAgent’s integration with GoDaddy enables you to place a live chat button on your GoDaddy website. GoDaddy integration
1 Chat button
Squarespace
LiveAgent enables you to place live chat buttons on your Squarespace websites. Squarespace integration
1 Chat button
SpringBuilder
Add a live chat button to your SpringBuilder website to speed up problem resolution and communication with your customers. SpringBuilder integration
1 Chat button
uKit
LiveAgent’s uKit integration enables you to place a live chat button on your uKit store. uKit integration
1 Chat button
Web.com
LiveAgent’s Weebly integration enables you to place live chat buttons on your Weebly websites. Weebly integration
1 Chat button
Wix
LiveAgent’s Wix integration enables you to place live chat buttons on your Wix websites. Wix integration
1 Chat button
WordPress
LiveAgent’s WordPress integration enables you to place a live chat button on your WordPress site or blog. Turn your website into powerful WordPress HelpDesk or WordPress live chat with LiveAgent. WordPress integration
1 Chat button
CRM
Salesflare
Extract customer data from chats and forms and save it directly into Salesflare from your LiveAgent ticket info panel. Salesflare integration
PipeDrive
Register new PipeDrive deals and view all registered deals pertaining to the customer that you are assisting. PipeDrive integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Vectera
Schedule meetings, classes, or even face to face calls with customers directly from LiveAgent. Vectera integration
Highrise
Activate the Highrise integration and start managing Highrise data within LiveAgent (and the other way around). Register new deals, edit existing deals, and more. Highrise integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
SharpSpring
Syncing LiveAgent and SharpSpring allows you to automatically sync contact information across both platforms. SharpSpring integration
Salesforce (soon)
Add new or edit existing deals in your SalesForce pipeline directly from your LiveAgent ticket info panel. Reduce duplicate data entry across different applications and focus on providing a seamless support experience for your most valued customers instead.
Email marketing
ActiveCampaign
Integrate ActiveCampaign with LiveAgent to automate processes like creating new deals, updating contacts, and more. ActiveCampaign integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Klaviyo
Subscribe your customers to your Klaviyo mailing lists within LiveAgent. Integrate the two tools to reduce the amount of effort and time you have to put into managing your database. Klaviyo integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
SpamAssassin
Filter incoming emails through SpamAssassin’s spam filter. Emails marked as spam can be still found in the tickets marked as spam. SpamAssassin integration
AWeber
Activating the AWeber plugin will allow you to subscribe and unsubscribe contacts to and from your mailing lists directly from LiveAgent. AWeber integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
GetResponse
Add customers to your GetResponse mailing lists from your ticket info panel. To avoid sending spam emails, an opt-in email is sent to the contact when you add them to a new mailing list. (The subscription must be confirmed by the contact). GetResponse integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Mailchimp
Subscribe and unsubscribe contacts from your MailChimp mailing lists directly from LiveAgent. MailChimp integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Social
GIPHY
GIPHY Search enables you to instantly find the exact GIF you’re looking for and insert it into the body of your ticket. GIPHY integration
Socialbakers
Socialbakers integration for LiveAgent can help you with social media management and ticketing. Socialbakers integration
Phone
Cloudtalk
CloudTalk displays contact details, call history, notes, and tickets related to the caller and syncs them with LiveAgent. Cloudtalk integration
Chatbot
Quriobot
Create an intuitive chatbot that will interact with your customers at all times. Quriobot chatbot can be used for lead generation, customer support, and feedback. Quiobot integration
Tracking
Clockify
Use Clockify to track the amount of time you spend on resolving tickets and editing knowledge base articles. Improve your productivity, profitability, and track team activity logs. Clockify integration
Jira
Connect Jira with your LiveAgent account to view tickets related to Jira tasks, merge tasks with tickets from specific customers, and search for Jira tickets in LiveAgent. Jira integration
Google Analytics
Track events of live chat sessions in Google Analytics. Thanks to this data you can evaluate the impact of live chat on conversions or your agents on company sales. Google Analytics integration
Workflow
Bold BI
Use data from LiveAgent to create a dashboard with real-time information about your incoming inquiries. Bold BI integration
CloudApp
Capture your screen, annotate it, and send it over in an attachment with CloudApp. Help your customers understand exactly what you need from them to solve their problems effectively. CloudApp integration
Zapier
Connect Zapier with your LiveAgent account to set up custom triggers that perform desired actions. Zapier integration
Pabbly
Use Pabbly’s triggers, logic rules, filters, and conditions to streamline sales, marketing, and support processes across different platforms. Pabbly integration
Feedback
Klaus
Rate your agent's performance, give feedback according to various criteria, improve your workflow, and more. Klaus integration
Nicereply
Do you know how customers feel about your customer service? Track the quality of your customer service with Nicereply – an all-in-one customer satisfaction survey tool built for LiveAgent. Nicereply integration
eCommerce
CS-Cart
LiveAgent’s CS-Cart integration enables you to place a live chat button on your CS-Cart store. CS-Cart integration
1 Chat button
Fortune 3
LiveAgent’s Forune3 integration enables you to place a live chat button on your Fortune3 store. Fortune 3 integration
1 Chat button
Magento 2
Gather insights about your customer’s previous orders from your Magento store directly from your LiveAgent ticket details panel. Magento 2 integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
Oxatis
Start providing better customer support by placing a live chat button on your Oxatis store. Oxatis integration
1 Chat button
Post Affiliate Pro
Start providing more personalized customer support by placing a live chat button on your affiliate panel and signup pages. Post Affiliate Pro integration
Prestashop
Place a live chat widget on your Prestashop site and view your customer’s orders directly from your LiveAgent ticket details panel. Prestashop integration
Shopify
Place a live chat button on your Shopify store. Shopify integration
1 Chat button
Volusion
Start providing personalized customer support by placing a live chat button on your Volusion store. Volusion integration
X-Cart
LiveAgent’s X-Cart integration enables you to place a live chat button to your X-Cart stores. X-Cart integration
1 Chat button
3dcart
LiveAgent’s 3dcart integration enables you to place a live chat button on your 3dcart store. 3dcart integration
Bigcommerce
Place a live chat button on your Bigcommerce store. Bigcommerce integration
CoreCommerce
Place a live chat button on your CoreCommerce store. Corecommerce integration
1 Chat button
Opencart
Place a live chat button on your Opencart store. Opencart integration
Monitoring
NetCrunch
Convert NetCrunch alerts into tickets and receive them directly into your LiveAgent helpdesk. NetCrunch integration
LDAP
Import agents from the LDAP directory structure or login agents using LDAP authentication method. If the LDAP service is not available, LiveAgent will use its own default auth method. LDAP integration
Migration plugins
Help Desk Migration by Relokia
Migrate your data between on-premise and cloud-based help desk systems with Relokia. Migratable data includes tickets, agents, groups, contacts, tags, attachments, notes, and custom fields. Relokia integration
Billing management
ChargeDesk
View your customer’s recent payments, refunds, or standing orders without having to log in to your ChargeDesk account. Integrating ChargeDesk with LiveAgent will speed up your support and make you more knowledgeable about each customer. ChargeDesk integration
Braintree
Cancel and refund payments directly from your LiveAgent dashboard ticket panel. Braintree integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
2Checkout
Place a live chat button on your 2Checkout store. 2Checkout integration
Project management
ClickUp
Convet emails into taks, link tickets into existing tasks, and manage projects from LiveAgent. ClickUp integration
Limited
No plugin available in the Free plan, however, an external integration through Zapier is available.
ProjectManager.com
Project Manager helps you manage agents and departments by creating new tasks, timesheets or projects when new customers join LiveAgent. ProjectManager.com integration
Support and services
Customer Service
We offer 24/7 customer support year-round. Contact us on live chat, email, phone, social media, or through our customer portal. We also offer multi-lingual support.
24/7
24/7
24/7
24/7
White Glove Setup
Sit back and relax while we set up your LiveAgent account for you. Log in to a ready to use helpdesk system that will boost your agent’s productivity and improve your customer service.
Knowledge Base
Create categories in your customer portal based on your products, services, or types of customers. Create knowledge base search widgets and provide customers with easy access to your knowledge base articles. Knowledge Base feature
IPhone/Android apps
We offer a LiveAgent app for both Android and iOS operating systems. iPhone/Android mobile applications feature
Multiple language support
LiveAgent currently supports 45 language translations with new ones being added regularly. Multiple language support feature
Multiple website support
Have multiple businesses, products, or subdomains with unique websites? No problem, LiveAgent can fetch and streamline all tickets into a single LiveAgent account.
Multibrand Support
Create multiple knowledgebases for each of your products, brands, or user groups.
Hardware IP phone
Feel more comfortable using your hardware phone? No problem! Connect it with LiveAgent to answer calls on it. There’s no need to use softphones or answer calls in-browser if you’re not into it.
Security & permissions
EU/US/UK/SG Data Center
Currently, we have multiple data centers around the world. We are installing our customer accounts on the best possible server point depending on where they are located and taking their national laws into account. Multiple Data Centers
SPAM filters
Save time and fight against spam with automatic spam filtering. LiveAgent implements the SpamAssassin anti-spam platform, which blocks spam. SPAM filters feature
Access restriction to agent panel
Restrict the number of IP numbers that have access to your agent panel.
Password Policy Management
LiveAgent ensures that the password you select for your account hasn’t been compromised in previous data breaches.
2-step verification
Protect your LiveAgent account with your password and an additional code from the Google Authenticator mobile app. 2-step verification feature.
HTTPS encryption
All LiveAgent hosted accounts run on a secure connection using the HTTPS protocol. HTTPS encryption feature
Banned visitors list
Is someone spamming you or being obnoxious? Ban their IP address to prevent them from chatting with you. Lift the ban when you’re ready by reviewing the list of visitors who are banned from your chat.
Audit Log
Find something suspicious? Review the audit log to see what actions each agent has performed during a specific period of time. Audit log feature
9$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Credit card masking
Credit card masking ensures sensitive information will not be stored in chat archives and transcripts. Search & Replace feature
9$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)
Automatic Data Deletion/Redaction
Do your customers send you sensitive data? Use our search and replace feature to redact data before it’s stored in your database. Search & Replace feature
9$ / month / per acc
Additional monthly feature fee. (The number of agents in your account does not increase or decrease this additional monthly fee.)

Bạn cần tư vấn gói dịch vụ?

Mỗi doanh nghiệp mỗi khác nhau. Chúng tôi có một nhóm đại diện bộ phận hỗ trợ khách hàng sẵn lòng tìm hiểu trường hợp của bạn.

Câu hỏi thường gặp

Mỗi tài khoản dùng thử đều có đầy đủ tất cả tính năng và tiện ích trong vòng 14 ngày. Không yêu cầu thẻ tín dụng khi đăng ký. Để tiếp tục quá trình sử dụng sau đó, bạn có thể cung cấp thông tin thẻ tín dụng để nâng cấp lên gói dịch vụ có tính phí.

Về mặt kỹ thuật thì không thể chuyển đổi từ tài khoản miễn phí sang bản dùng thử 14 ngày và ngược lại. Nhưng đừng lo lắng bạn có thể nâng cấp tài khoản miễn phí sang bản dùng tính phí bất cứ lúc nào. Xin lưu ý, bạn sẽ không thể quay trở lại tài khoản miễn phí nữa.

Dĩ nhiên là có chứ! Chúng tôi mong muốn khách hàng đăng ký gói dùng miễn phí, sử dụng các tính năng chăm sóc khách hàng cơ bản nhưng đồng thời, chúng tôi cũng cần đặt giới hạn để tránh việc sử dụng sai cách. Vì vậy, chúng tôi có thể giúp các doanh nghiệp nhỏ phát triển và sau đó họ có thể nâng cấp lên các gói dùng không giới hạn, đầy đủ tất cả các tính năng.

Không thưa bạn. Chúng tôi tính phí theo tháng. Bạn có thể nâng cấp hay hạ cấp gói dịch vụ của mình, thêm vào hay loại bỏ các tư vấn viên bất cứ lúc nào. Không phí cài đặt, dịch vụ khách hàng và quá trình cập nhật sản phẩm đều miễn phí trọn đời.

Vâng, có chứ. Nếu bạn là một tổ chức doanh nghiệp, xin hãy liên hệ với chúng tôi để được tư vấn các gói dịch vụ. Ngoài ra, bạn có thể kiểm tra phần bảng phí dịch vụ của chúng tôi hoặc gửi yêu cầu báo phí.

Chúng tôi chấp nhận hầu hết tất cả các loại thẻ tín dụng như Mastercard, VISA, Diners và American Express. Chúng tôi cũng chấp nhận thanh toán qua Paypal. Nếu bạn muốn dùng một phương thức khác, xin vui lòng liên hệ bộ phận chăm sóc khách hàng của chúng tôi tại support@liveagent.com.

Bộ phận chăm sóc khách hàng của bạn hoạt động theo mùa và bạn cần thêm hay bớt tư vấn viên trong các khoảng thời gian nhất định? Chúng tôi sẽ chỉ tính phí bạn khi thực dùng dịch vụ.

Chúng tôi muốn đảm bảo tất cả các khách hàng của mình có thể tận dụng được hết các dịch vụ của chúng tôi bất kể mọi điều kiện. Nếu khách hàng sử dùng quá nhiều dữ liệu hoặc vi phạm ác quy tắc làm ảnh hưởng đến những người dùng khác, chúng tôi có thể liên hệ người vi phạm và thảo luận thay đổi các họ sử dụng, giới hạn hoặc hủy tài khoản của họ. Chúng tôi cũng bảo lưu quyền điều chỉnh giới hạn tài khoản mà không cần thông báo trước.

Chắc chăn có! Chúng tôi trang bị tính năng an ninh ở mức cao nhất. Các tài khoản được lưu trữ ở các trung tâm dữ liệu danh tiếng được bảo vệ giám sát 24/24. Chúng tôi cũng làm việc với vô số các nhà nghiên cứu an ninh để đảm bảo rằng ứng dụng phần mềm đáp ứng các tiêu chuẩn an ninh mới nhất. Tất cả tài khoản người dùng đều được mã hóa SSL, bảo vệ dữ liệu an toàn.

Để duy trì dịch vụ có tốc độ ánh sáng, dữ liệu tài khoản của bạn sẽ được đặt để ở các trung tâm dữ liệu gần nhất với bạn về mặt địa lý. Chúng tôi hiện có các trung tâm dữ liệu tại Dallas (Mỹ), Newark (Mỹ), London (Anh), Frankfurt (Đức) và Bratislava (Tiệp Khắc). Dữ liệu của các khách hàng châu Âu được lưu trữ ở một trong các trung tâm dữ liệu châu Âu của chúng tôi theo chuẩn GDPR.

Chúng tôi ở đây là vì bạn! Đừng ngại liên hệ chúng tôi qua live chat hoặc email tới support@liveagent.com. Dịch vụ hỗ trợ của chúng tôi hoạt động 24/7, kể cả các ngày lễ, chúng tôi rất vui được giải đáp các thắc mắc của bạn. Chúng tôi cũng có mặt trên live chat và trả lời qua phone trong giờ làm việc ở hầu hết các múi giờ.

Peter Komornik

LiveAgent là sự kết hợp tuyệt vời củacông cụ live chat, ứng dụng ticket và tự động hóa cho phép chúng tôi mang lại dịch vụ hỗ trợ khách hàng tuyệt vời cho các khách hàng của mình.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Trang web của chúng tôi sử dụng cookie. Với việc tiếp tục, bạn cho phép chúng tôi triển khai cookie như đã nói chi tiết tại chính sách bảo mật và cookie.

×

Xếp lịch hẹn cuộc gọi một-một và khám phá cách LiveAgent mang lại lợi ích cho doanh nghiệp của bạn.

Chúng tôi rảnh vào nhiều ngày

Lên lịch demo