Trải nghiệm khách hàng đa kênh
Tương tác khách hàng và cổng thông tin khách hàng là quan trọng để phát triển quan hệ và tăng doanh thu. Định hướng khách hàng và dịch vụ khách hàng là tâm điểm trong trải nghiệm của họ.
The importance of specific features and determining the type and scale of business is emphasized for selecting call center software. Mind mapping tools can assist in identifying necessary features. Evaluating customer service involves various activities such as setting expectations, monitoring calls and emails, and analyzing feedback. LiveAgent offers comparison and ranking features, as well as integrated support for data movement and management systems. Common features include customer service software and inbound call centers. The company provides knowledge through their blog and e-learning resources.
Cách thu thập các bản đánh giá
The key to better and consistent results is to ask more detailed questions and track data from all customers. Use professional translation services like PickWriters to localize surveys. Follow up with customers through emails to gather reviews and build trust. Create social media polls for feedback.
Chúng tôi rất cám ơn bạn đã đăng ký LiveAgent gần đây.
Một thông báo sẽ được gửi đến địa chỉ email của bạn có chứa các thông tin đăng nhập, ngay sau khi tài khoản của bạn được thiết lập.
Trang web của chúng tôi sử dụng cookie. Với việc tiếp tục, bạn cho phép chúng tôi triển khai cookie như đã nói chi tiết tại chính sách bảo mật và cookie.
Chúng tôi rảnh vào nhiều ngày