What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.
Thông tin Liên hệ Hỗ trợ Khách Hàng của Sendinblue
Sendinblue là nền tảng marketing quan hệ khách hàng kỹ thuật số, hỗ trợ doanh nghiệp B2B và B2C. Họ cung cấp hỗ trợ qua email, live chat, tổng đài và các trang truyền thông xã hội như Instagram, Facebook và Twitter.Điều khoản & Điều kiện, chính sách bảo mật và GDPR của Sendinblue có sẵn trên trang web của họ.
Thông tin Liên hệ Hỗ Trợ Khách Hàng của MailerLite
Thông tin liên hệ hỗ trợ khách hàng của MailerLite bao gồm phần mềm & internet doanh nghiệp, hỗ trợ truyền thông xã hội và các chính sách pháp lý. Liên hệ trực tiếp qua email, live chat hoặc tổng đài.