What are Canned messages?
Canned messages are predefined responses to common questions. These can effectively eliminate repeating and rephrasing answers to the customer queries that keep repeating themselves. In LiveAgent you can define an unlimited number of canned messages and make them available to all support staff in general or on a per department basis. All of the messages could be linked with specific keyword(s), so finding the right one is a breeze. Agents are able to define their own canned messages as well to personalize their respective workflows and needs.
- Lý giải về quy tắc thông minh
- Gọi nội bộ là gì? (+Dùng thử miễn phí) | LiveAgent
- SpamAssassin - LiveAgent
- Công nghệ của Tổng đài cuộc gọi (Diễn giải)
- Nút Cần giải quyết là gì? (+Bản dùng thử miễn phí) | LiveAgent
- Tiện ích mở rộng (Giải thích)
- Mẫu Email Xác Minh (Chép&Dán) | LiveAgent
- Các Mẫu Email Cung Cấp Thông Tin (Copy&Paste) | LiveAgent